Uppdatering.

Dålig på att uppdatera .
men jag har haft väldigt mycket de senaste två veckorna.
vart ute och rest och har inte hunnit sätta mig framför min dator förens ikväll.
jag är helt slut.
behöver ordentligt med sömn inatt.

idag gick jag upp tidigare för att träffa Mathilda och Julie för ens lunch på Mackmakeriet innan skolan började klockan 13:15. dock var vi lite sena och det blev inte rikigt som vi tänkte. men det var mys endå. jag fick hem en ny perfymolja ifrån the body shop. cocos. mums. och ett svart diadem med rosett som jag letat efter länge. nu ska jag vara försiktig med mina pengar. ska ju ta körkort nu innan året är slut  .

nu ska jag göra nått annat.
take care out there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0