många bollar i luften!

nu har petra varit här i en vecka. typ. Hon kommer om en vecka igen , efter lovet. Då ska
bror Jacob , mamma och pappa ska åka till  Linköping tror jag. Jacob ska operera sig. Hans hand är inte helt okej. så dom ska hjälpa honom genom att förlänga och korta muskler. läskigt men med all den änglavakt som han har så behöver vi inte oroa oss.

Jag tänkte skriva endel om projektarbetet här.
I trean på gymnasiet har vi 100 poäng som vi ska använda till vårt projektarbete.
Jag har tänkt att sy Petras Brudklänning.
Har inte kommit igång än men har i alla fall beställt hem allt tyg och skissat och kommit fram till hur den ska se ut. idag har vi även tagit massor av mått. kanske kommer visa min fina klippbok som jag har köpt för att klistra in skisser och ideer.

i alla fall så har vi bestämt att jag ska ha en "låtsas"klänning färdig till nästa vecka när hon kommer.så hon kan testa och se om det funkar som vi tänkt.  ska sy den i ett papper som är som tyg och är superbilligt!  prototypen alltså.

kommer även att sy min balklänning själv för att jag ska komma billigt undan med det här med balen och så.
men den får jag sätte igång med lite senare.

nu ska jag gå och städa mitt rum. sen ska jag sätta mig ned och lyssna på p3 och måla. big job to do. mer om det kommer sen. :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Det skulle vara väldigt spännande att se bilder på ditt projekt. :)

2008-11-10 @ 23:31:26
URL: http://kanjagblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0