Mamma Mia.

nu har jag precis kommit hem .
kvällen har tillbringats med underbaraste Julie. Vi var och åt tonvis med mat på Chili Tai och sedan vid halv nio gick vi till bion för att se Mamma Mia. som var helt underbar.

jag vill nu flytta till en grekist ö,en liten fiskeby, vara gyllenbrun av solen och ha saltvatten i håret.
tillsammans med några vänner vill jag driva ett enkelt hotell och gå och nynna obekymmrat på mina favoritlåtar när ingen hör. Jag älskade den...filmen alltså. Även om jag inte riktigt har upplevt ABBA-tiden så älskade jag den.
Både jag och Julie älskar musikaler så vi satt och njöt och ville inte att den skulle ta slut.

nu ska jag ut med Laban en sista gång innan sängdags.
måste upp tidigt imorn. måste måla massor imorn till ett skolarbete.






Två bilder som togs av mig i Danmark . en dansk spindel och en dansk geting.

Kommentarer
Postat av: stina!

emmelie, sjuuukt snygg layout med amanda mediant-bruden! sjukt nice. köpte du nån tavla sen? kram!

2008-10-21 @ 22:07:28
Postat av: Emmelie

Emmelie svar: Tack stina!

har dock haft mycket för mig så har inte kunnat uppdatera så mycket. Amanda Mediant är otroligt bra. älskar hennes tavlor. köpte dock inga. inte än. De kostade en del såklart men jag ska ha en nån gång.

2008-10-23 @ 16:26:28
URL: http://emmeliej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0