låt änglarna vaka.

nu får jag tårar i ögonen.
min minsta bror jacob på 6 år ska åka och operera sin hand på tre ställen om en vecka. förlänga och förkorta muskler.
han har en cellskada i hjärnan eller nått som gör att han inte kan använda den på samma sätt som den andra. svårt att kordinera och så.
och nu så frågade han NÄR han skadade sin hand. det gjorde han ju långt innan han föddes.
och sen ska mamma försöka förklara det och att det inte är handen som är skadad utan några celler i hans hjärna. försök att förklara det för en nyfiken 6åring. jag tyckte så synd om honom så jag var tvungen att gå därifrån.

okej. detta blev längre än jag hade tänkt.

låt änglar vaka över Jacob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0