missabussen

nu har jag precis missat bussen. det var länge sen jag gjorde det. börjar ju kvart över ett idag. så jag missade den fast jag gick upp vid tio.
var ute och lekte med Laban i snön innan. ja, det har kommit lite snö inatt. fast vad jag har hört kommer det vara borta innan veckans slut.
det är mysigt med snö. hellre det än bara regn och slask. mycket hellre snö.
min buss går tio över.
jag har börjat måla igen. inte mycket och ofta men lite i alla fall. när jag inte har något annat för mig. just nu håller jag på med ett Kollage.
kanske ska jag visa er, kanske. Vi får se ifall jag slänger upp ett par bilder på det senaste om ett par dagar.
det blir en överakning.

Jag har även skrivit en önskelista till min födelsedag om två veckor.
- presentkort - BodyShop, Twilfit, Westers Artistmaterial
- Ipod-hörlurar
- gosig morgonrock och gosiga tofflor
- akvarellgrejer
- ett snyggt Laptopfodral


Detta vill jag ha ifrån MetStyle.

nu måste jag kila. var försiktiga där ute i snöstormen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0