min Torsdag

idag har jag fortsatt med underkjolen! (se nedan)
sydde på allt stelt tyll längst ner för att få mer volym.
det blev ganska bra. svårt att se. det dumma var att det saknades typ 10 cm. rikigt segt.
Sen sydde jag på dragkedjan. så nästa gång ni får se den är den färdig.
och troligtvis på den blivande bruden då vi ska passa in den i midjan.

ikväll ska jag göra nått kul. skissa! jag måste börja skissa mer!
jag är så dålig på det. tar mig inte tid. vill ha allt färdigt med en gång.
så olle har lovat att han ska finnas i närheten så jag kan rita han vad han nu gör.
om det blir något bra kommer bilder att laddas upp!

det andra nya sen igår är att jag har lämnat bort Laban ett par dar.
till tiken som skulle komma idag. det gick inget vidare idag när de skulle para sig
 och de ville så gärna ha valpar efter honom så.. de fick ta med han och försöka mer.
men jag ångrar mig att jag gick med på det. saknar honom alltid så mycket.
 när han inte är här.
han är ju min bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0