lite vardagsblaj.

jag antar att jag inte är ensam om att sitta bänkad framför Isider på trean just nu.
dagens program handlar om psykriatrin och hur de misssköter och missbedömmer människor som sedan går ut och mördar oskylda människor .
Detta är något som är svårt att göra något åt. men det är verkligen något som skrämmer mig.
Men vad ska vi göra? det kommer alltid att finnas och det kan hända vem som helst. Det är det som är det otäcka,
de visade till exempel klipp ifrån pojken som blev mördad här i norrahammar. 8 år och på väg hem ifrån skolan.
det här gör mig rädd.

Hade även min första körlektion på körskolan idag. haha. jag kände mig som en nybörjare igen fast jag har kört endel hemma. ny bil och så. var dock inte så nervös under lektionen men när jag hoppa ur bilden så var jag helt svag i benen.
men det gick ganska bra ändå.

gash. jag har inte skrivit på länge så har massor att skriva. jacob kom hem idag. har ju operarat Handen/armen. så han har gips enda ifrån axeln och ner. stackarn. men allt hade gått bra. orkar inte sitta här . bryr ni er så fråga!

nu ska jag sova. en lektion i nutida konst imorn. slutar tolv. skönt . har haft ont i huvudet sen i måndags. det är äckel.
jag behöver vila.

vi ses i dimman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0