vilken fredagkväll.

nu är det underbara och soliga lördag igen.

måste bara berätta om gårdagen!
skolan som vanligt mellan 8 och 20 i 4  .
sen hem och duscha och fixa igordning sig sen åkte jag och O till M's grillfest. det var supertrevligt. åt massa mat, men efter maten skulle vi spela brännboll. och detta var ju inte så smart. alkohol, cigaretter och brännbollrack hör inte ihop.  älskade J stod ganska mycket för nära O när han tog i allt vad han kunde och skulle skjuta homerun!
hon fick racketen rätt över näsan så den troligtvis gick av, blodet sprutade. jag höll på att svimma.
jag , O och L följde med henne till akuten där de inte skunde göra mycket mer än plåstra om henne.
stackars flicka, en stor vit tryckkompress över nosen. men hon höll verkligen humöret uppe. jag har nog aldrig haft så roligt på ett sjukhus.
senare åkte vi till baka till M. men åkte lite senare hem.
- vilken kväll.

idag ska jag åka till Blue Swede. ska rida ut tror jag, det är så varmt.
ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0