Söndag.

Oj, vad dålig jag har blivit på det här . ingen ordning längre.
men jag har ju en hel del annat att stå i just nu .

Idag har jag sovit ut, länge. behövdes efter en jobbig vecka. Fick reda på en massa skit i fredags som gör mig sjukt arg och besviken. plus att jag fick IG på matte nationella.
har vart ganska nere sen dess.
men jag har i alla fall underbara människor runt omkring mig som får mig tillbaka på banan igen.  - tack.

men i alla fall, när jag vaknade runt 12 gick jag upp och åkte till stallet. Har ju som vanligt Swedie på helgerna vilket är underbart. Härligt att få tankarna på något annat en stund.
min älskade O kom upp till stallet och höll mig och Swe lite sällskap.

Swe har varit lite stel i sidorna har jag tyckt när jag ridit på volt. Eller han har i alla fall varit svår att styra med skänklarna, har fått sitta och trycka en hel del vilket man inte orkar i längden. Så idag hade jag sporrar för att se om det gick bättre. Och ja, verkligen. det gjorde det. det gick hur bra som helst.  Jag kunde dock inte rida så länge eftersom det började regna. och O började tröttna på att kolla på.

efter stallet åkte vi hem, jag duschade och sedan klippte jag Labans klor och badade honom. Det tyckte han om. så nu är han lurvig och luktar gott.

nu ska jag snart sova. älskar att sova . 
take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0