Solig Fredag.

Idag kommer moster Petra. om någon timma. Det ska bli roligt,

Hade nationellt prov i engelska, uppsatsdelen . Gick inte så bra. usch. blir så pressad och vi hade inte så lång tid på oss heller .
sen efter åkte jag hem, och olle och jag åkte in till stan igen i hans glidarbil. gutt, tung musik, öppna rutor och solglasögon! åkte till charlies för att köpa nya tyglar. jag har korta fingrar  (haha) så jag behöver ett par som inte är så tjocka och breda. . vilket är svårt att hitta. plus att det blev ett flugskydd för honom att ha i hagen.
mycket häst nu den senaste tiden.
snart sommarlov också. en och en halv vecka kvar! YES!
ni vet väl att det är festival i rådhusparken imorn! Brolle kommer ! :D jag måste hinna gå.
image132 sing your song.  //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0