Resursdag .

Den här dagen har vi Resursdag vilket betyder att man kan ta igen lektioner och skolarbete som vi missat. men jag ser det idag som en ledig dag med underbart väder.
Har sovit till 10, och har precis kommit in efter att ha vart ute med Laban .

Fast jag sover en lång natt så vaknar jag och fortfarande är supertrött. Den senaste veckan har jag drömt så otroligt mycket, eller i alla fall kommit ihåg alla konstiga drömmar. Jag somnar till 10 minuter och en hel livshistoria utspelar sig i mitt huvuvd. Det var kul i början men nu är det bara jobbigt.
Det känns ju som om jag är uppe hela nätterna. Och jobbiga drömma också. gash.

Men nu sitter jag och väntar på alla O ska komma, då ska vi åka till stallet och mysa. när det inte är massa folk där. vi ska smörja träns och sadel, mysa med Swedie och ta han på en liten promenad i solen.

image120

Annars så ska jag och O göra klart filmkunskapsredovisningen som vi har imorn. usch.
Btw så köpte jag skorna igår. wiie! image117
nu måste jag äta frukost.
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0