Måndag.

Ny vecka.

Denna måndagen vaknade jag av mig själv vid nio. hade ställt klockan på tio, men det är sällan jag sover så länge.
Men jag gick upp och ut eftersom det var sol och värme. tog med hundarna ut på en liten skogsrunda innan jag gjorde igordning mig och åkte till skolan. plåga att sitta inne en sådan här dag.

När jag kom hem var O så underbart snäll som följde med mig till Eko där jag köpte lite hästgrejer ! nya borstar, hinkar, dressyrspö och massor av hästgodis.
hade Swedie igår första gången som "min". det var helt underbart. var där lite senare på kvällen , ingen annan var där och solen lyste och de klippte gräset. allt var perfekt.
Har han imorn och på onsdag + helgen. längtar .

image109

annars händer det inget speciellt ikväll .
Emmelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0