gaaash!

nu är jag sur.
ringde en kvinna som har ett ridhus typ 300 m från stallet och frågade om jag kunde få rida där ibland. mot pengar då såklart. men icke. De ville ha det för sig själv. så himla snålt!
blev sjukt ledsen. det hade ju vart perfekt. himla kärring .

men, jag kommer nu snabbt sammanfatta helgens alla händelser. ett, två, tre. !
Fredagkvällen tillbringades hos mathilda med massor av tjejer, när timmen slog 11 åkte Lisa, Jag och Julie med pojkvännen Olle på streetrace och skulle kolla, blev inte mycket med de eftersom polisen kom ganska fort.
kom i säng sent.
Sov ut på lördagmorgonen. åkte upp till stallet och red ut länge i solen. Swe var otroligt pigg. hängde i stallet ett tag, åkte hem, duscha, tog en promenad med Laban och Jennipher i kvällssolen. hem och grilla och kolla på american pie och zappa till Eurovision Songcontest ibland. DANMARK va bra!
åkte till stallet ganska tidigt söndag morgon för att träffa Mia, Swedens ägare, vi skulle hoppa. gick ganska bra. Sweden är för rolig. han tycker det är kul och tar i allt han kan för ett 50cm hinder. efter mia åkt putsade jag lite. hittade lite nya grejer i skåpet som jag inte sett innan.
eftersom det är morsdag så blev det tårta i solen.
och nu sitter jag här. olle kommer hem från Stockholm om en timma. saknar honom.

nu ska jag städa!
ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0