TISDAG

sjukdagarna avlöser varandra. Blir nog ingen skola för mig den här veckan heller. saknar ju alla. och jag orkar inte vara hemma mer.(!)
Det är ju bara två dagar sen är det ju lov.
under lovet ska vi åka ner till mormor o morfar, över påsk. Kanske stannar kvar hos moster i kalmar, shoppa och äta ute och ha kul bara vi två. var länge sen jag var hos henne.
vi får se.
längtar så sjukt mycket efter somman och sommarlov nu. det kommer bli en bra somman. O's föräldrar flyttar till ystad i april. till ett jättevackert och stort hus. Vi lär väl åka ner dit och hälsa på. det är ju så vackra stränder och så. Det ser jag fram imot.

nu är det film på 6an. Loser heter den. hah.
ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0