SÖNDAG och mardrömmar.


jag drömde massor av konstigt hela natten. man får så konstiga känslor i kroppen. Det jag drömde innan jag vaknade var typ en mardröm .

Jag och familjen + hela min klass var utomland. Fast jag jobbade från 7-4 varje dag på jobbet, hur nu det gick till. Sen visade sig att en man på ett sjukhus var en seriemördare. och jag stod tydligen på tur, Han hade en superstor spruta i handen med någon grön vätska i som han försökte att sticka mig med. jag försökte gömma mig på en toa - ni vet en sådan offentlig toa - bås typ. och så var det öppet nedtill där han försökte sticka mig i foten, han lyckades och jag blev helt yr. Efter ett tag försökte jag springa därifrån och hämta hjälp. Men då tar han upp en pistol och försöker skjuta mig - mitt bland alla andra. ingen gjorde något. Jag lyckades dra åt mig pistolen och sköt honom flera gånger på olika ställen, men han dog aldrig. helt plötsligt förvandlades han till en liten vit mjukiskanin. men han dog aldrig. jag flydde därifrån på en båt med min familj eftersom det utbröt krig. Olle var tvungen och gå ut i kriget och jag var helt förkrossad. men sedan träffar jag mödaren på båten och då har han massor av skottmärken i hela huvudet och ansiktet . men han kramar bara om mig och ger mig en puss på kinden, som ett förlåt typ. och då säger jag :
- Du hade aldrig gjort sådär om detta var på riktigt och inte en dröm.

HUR KONSTIG ÄR DEN INTE?
Vad betyder det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0