Öroninflamation och snö (!?)

trodde att jag kunde gå till skolan idag. kände mig mycket bättre i fredags men sen på lördagen hade jag superont i örat. igår åkte vi till doktorn som konstaterade att det var öroninflamation! fick medecin men kommer inte kunna gå förens i alla fall på onsdag och sen på fredag är vi ju lediga och har lov. Har missat en hel del i skolan och det är så jobbigt att ta reda på vad. eftersom det inte är så många som har koll. :Pinte för att jag har det heller.

begravning den 4 april i uppsala med O. hans morfars begravning.

Som säkert ingen har missat så har snön kommit tillbaka. nu. :S trodde jag drömde när jag vaknade idag. ett vinterlandskap utanför fönstret. men jag tror inte att den kommer ligga kvar så länge. har ju redan börjat smälta.

annars är det inget nytt.
Läpptelefonen kom förra veckan. :) ska köpa ett svenskt uttag bara.

with love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0