LOV och KALMAR

Nu har jag inte vart hemma på en vecka. Och jag är sjukt trött på att bo i en resväska, om ni förstår.
under påskhelgen befann jag mig hos mormor och morfar med resten av familjen. på måndagen åkte mamma o dom hem till jönköping ingen. medans jag och Laban stannade kvar och följde med moster P hem till henne i Kalmar.
vi har haft fullt upp - vilket är superkul. alltid kul att vara här. första dagen var vi på stan ganska länge. shoppade och lunchade. sedan har vi ju tagit långa promenader med hundarna lägnst havsstranden.
dag nummer två spenderades även den på stan - gjorde de som vi inte hann dagen före. plöjt varenda rolig affär. har nog handlat för över tusenlappen, men jag har fått väldigt mycket för det. kanske lägger upp något om det när jag kommer hem. mycket nöjd med allt i alla fall.
denna dagen tog vi med hundarna och gick vid havet och runt kalmar slott. det har vart helt underbart väder vilket är en väldig tur. .
sedan åkte vi hem och duscha och sedan lunch på en god resturant. nu har vi precis lagat taco och vi ska se en film och äta godis.
imorn bär det av hemåt igen.
fyra timmar på bussen.
Ni får gärna ringa och underhålla mig. :D

lovet är snart slut. de första lovet jag haft på länge. utan att jobba alltså. skönt. jag älskar lov.
och gash vad jag saknar O ! får inte träffa han förens på söndag.
nu ska vi äta.
ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Jaakki

fräsch header!

2008-03-27 @ 20:46:45
URL: http://jaakki.blogg.se
Postat av: Anonym

Halloj! Vill du vara med och tävla om vårens sötaste underkläder? Då får du skynda dig för i morgon utses vinnaren.

http://flachsan.blogg.se/1206035749_tvlings_dags.html

Lycka till!

2008-03-27 @ 20:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0