Hemma igen.

Vad är det man säger? "borta bra men hemma bäst". i detta fallet vet jag inte rikigt om jag kan hålla med om det.
är i allafall hemma nu. 4 timmar på buss är inget mysigt.
har haft det så kul och det har varit skönt att komma iväg lite härifrån.
I kalmar har det i alla fall varit underbart vårväder. medas det jag kom hem till var inte rikgit lika härligt. snö. burr!
Har ju haft med mig min lilla stjärna Laban som har varit helt underbar och duktig. är superstolt över honom . han satt i buren under bussresan och sa inte ett ljud. just nu ligger han här bredvid mig och sover. även han är trött.

är helt utmattad och skulle behöva en god natt sömn i min egen säng. den har jag saknat.
men kvällen kommer i alla fall att tillbringas ganska ensam, har en del att göra och ingen lust att hitta på något så det gör inte så mycket.
jag ska packa upp alla kläder och saker. ta ett underbart bad med tände ljus och badbomber. sen blir det goda mackor och let's dance finalen tillsammans med pappa o två bröder. sen får jag krypa ner i min säng. längtar.

Nu saknar jag O så det värker i mig. han kommer hem på söndag kväll. han åkte någon timma innan jag kom till jönköping. hur ska detta gå ?

men jag hör av mig.
with love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0