ännu en Torsdag.

Hello.
Har tappat massor av läsare den här senaste veckan. Här varit dålig på att skriva. Förlåt. Har inte orkat sitta framför datorn.
Mina dagar har ändå inte varit så intressanta. Sover, kollar på tv, äter, sover,kollar på tv.

Idag känner mig jag mig mycket bättre. Har nog ingen feber längre. Och hade jag haft en pensel i handen hade jag målat en kvinna som blöder ifrån halsen (mysigt va?) - Det är i alla fall så jag känner. Halstabletter och isglass upp över öronen . usch, jag känner mig kvävd.
Har inte vart i skolan på hela veckan och kommer inte gå imorn heller.
Har en uppsats (filmanalys) som jag ska skriva tills imorn. Och efter som jag inte ska till skolan kan jag skicka in den under dagen. när jag är klar. har inte ens börjat.
Tänkte ta Greven av MonteChristo. Mycket bra film och tydlig när jag ska analysara och plocka isär den. får ta och se den senare, fast på ett helt annat sätt en tidigare.

Nu ska jag äta middag. är tom i min stackars mage.
Sen ikväll är det Lords Of Dogtown på kanal 6. - Bra Film.

image66ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0