Uppdatering av mitt liv.

Några dagar på sommarlovet har sprungit förbi.
nu är det snart onsdag, om 20 minuter.
jag kan erkänna att jag inte har varit den bästa på att blogga den senaste veckan. även om jag inte haft mycket att göra.
inget stort har hänt tills igår.

då, Hanna som spenderat ett år i USA kom hem igen. Det var härligt att se henne och nästan läskigt hur ett helt år kan gå så fort. det kändes som det var nyss vi var på hennes avskedsfest.
Det var i alla fall en överaskningsfest med många goda vänner. Härligt att träffa många som man inte träffat på ett tag, inte bara Hanna. :)

Idag har jag "bara" umgåtts med min andra hälft, Olle. Har kollat på många avsnitt av GossipGirl.
Men jag måste säga, jag gillar böckerna mer. men det brukar ju vara så. i serien har de suddat ut karaktärerna så att de alla blir lika dana. men jag måste bara säga, Chuck är väl ändå snyggast. ? inte nate som ska spela den snyggaste . hm.

Sweden har ju som jag nämn tidigare skadat sig eftersom han bråkat med en hingst. Det har blivit lite bättre men han har varit svullen och stel. och det största såret sitter på bakbenet och ser riktigt vidrigt ut,  stackarn. ska åka upp imorn och pyssla om honom. ta en promenad med honom så han får komma ut lite.

nu ska jag snart ut med Laban en snabbis innan vi ska sova.
take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0