Söndag.

Söndag. ska upp klockan 6 imorn. usch.

igår var det 18års fest i Mathildas stuga, för Mathilda såklart.
Och Lisa har körkort nu! kuul.
men i alla fall. var tvungen att åka tidigt från festen eftersom jag och olle skulle ut til huskvarna för att träffa simon tobbe daniela Hanna och Johannes. Det blev många kg godis och filmen Rush hour 3. som var superrolig. haha
efter filmen blev det promenad vid hamnen och ut och köra bil! kul.
brände örat i platttången igår. råkade klämma örat! INTE skönt.

just nu sitter jag och kollar på ett tv-program på 4an som heter "lyx hundar" , haha. det är kul .
peruker för hunda?! hah.
och snart är det "mannen som kunde tala med hästar" med en liten och ung Scarlett Johansson.
sist jag såg den var med Simone för 100 år sen.

senare ska jag till kusen.,swed. idag ska vi träna muskler tänkte jag. om vädret tillåter . klättra i backar och sånt.
kul.

with love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0