sommarlov-onsdag

Dagarna avlöser varandra. börjar jobba på måndag. och jobbar två veckor framåt.
skönt att tjärna lite pengar men inte skönt att vakna tidigt.
De senaste två dagarna har jag sommarstädat mitt rum. rensat hela gaderoben och hela rummet. Hittade ton med gamla grejer som jag inte fattar att jag sparat. men väck med de.

Den här dagen vaknade jag vid tolv, var tvungen att ställa väckarklockan. väckte olle som skulle jobba kväll, vi åt frukost tillsammans sen satte jag mig här. surfar runt.

Ska upp till Swedie om lite mer än en timma.
Ska kolla hur det är med hans sår. Och om det ser någolunda okej ut så ska vi ut på en liten skritttur. har inte ridit på ett par veckor nu.
så han har blivit rikigt rund om magen av att bara gå på betet och gotta sig.

Hoppas det fina vädret är på väg.
with Love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0