Nationaldag.

Har inte kunnat logga in på bloggen förens nu, eftersom den har flyttats.
Men nu tror jag att den funkar.
Idag sov jag länge, till halv ett. behövdes. När jag vaknat åkte jag och olle ner till vårt picknickställe med fika och hundarna. Det ligger längts vätterns strand. och det är sällan folk där. jättemysigt.
vi badade lite med hundarna, fikade och solade.

när vi kom hem tvättade vi bilarna som en present till mamma som fyllde år igår.
annars har jag bara slappat idag.
har Sweden idag men kan knappt gå, stora blåsor på fötterna eftersom jag gick barfota längst hela vätterstranden på asfalt. Det gjorde inte ont då men nu kan jag knappt gå . inte så smart.

imorn är det bröllop i Skärstad, Tobias och Daniela ska gifta sig. Kul :) och söndag är det islandshästridning i fyra timmar, långritt med fika, tillsammans med Lisa , Amanda , Marcus och Amanda! härligt.

filmstund snart. .
with Love.

Kommentarer
Postat av: manda

hetingen fr¨n min blogg heter ed speleers. från eragon :)

islandhästridningg blir bäst <3

2008-06-07 @ 17:07:56
URL: http://onceagainamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0