napoleon.

Hey folks.
Det närmar sig jobbstart, måndag och lite ångest växer inom mig.

idag gick jag upp tidigt. kvart i elva! för att gör mig igordning och åka in till stan för att träffa Mathilda , julie, lisa och amanda! fikade ett par timmar på napoleon och gick sedan till torpa, till "lisas" lägenhet. skulle kolla på en skräckis, "the eye". men mina pengar var slut och jag hade bestämt att åka hem med mamma när hon slutade jobbet. så, jag kunde inte stanna så länge tyvärr. skulle hämta ut mina betyg också. men det var stängt. :(

snart ska jag äta pannkakor och åka upp till Swede, ska rida ut lite lugnt idag.
ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: maria.

måste bara säga sjukt snygg blogg.

det var ett tag sen jag kikade förbi och den är skit snygg.

hur har du gjort?

jag förstår mig inte på hur man gör riktigt :)

hoppas ditt lov är toppen förresten :)

2008-06-26 @ 18:09:00
URL: http://mariajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0