Fotbollsfiasko.

Imorgon kommer ett stort paket ifrån H&M som jag skickat efter. lite reakläder så det gick inte på så mycket.
jag visar mer imorn. spännande!
har även betalat lite grejer som jag köpt på tradera. som nu är påväg hem i brevlådan. kommer att visa det med.
Har funderat på att rensa lite bland alla mina grejer imorn och lägga ut lite på tradera. onödigt att det bara ligger och samlar damm. behöver dock hjälp från Olle eftersom jag inte är något datageni.

Dagen har vart lugn. passar på nu innan jag börjar jobba. , vecka 27.
var i stallet hos Swed en stund. Laban och Olle var med. vi gick en sväng med Swe så han fick röra lite på sig. Hoppas han blir bättre snart. såret är inte mysigt alltså. usch.

kvällen har ju såklart spenderat framför tv med resten av familjen och sen stor skål med chips.
Blev besviken att Sverige inte vann. men vem blev inte?

ska ut och gå en sväng med olle och laban.
with love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0