Förhandsvisning hos Cocoo.se

Yes. då har man fått lite förhandsvisning på kommande smycken och klockor från cocoo.se.
En sida med underbara och söta smycken för alla tillfällen. gillar den skarpt.
men jag tänkte i alla fall visa lite smakprov och lite av mina favoriter. :)

image135Dessa söta "lucky words"- armbanden finns såklart kvar. De finns i olika färger med olika glada ord på. Av alla dessa tycker jag såkart att detta är det sötaste. det skulle gärna få klä min handled.

jag som många andra har fastnat för alla dessa peace-märken. här är några söta  :
image136image137image138Vill ha!
image139image140
De söta rosettringarna som finns i många färger.

image141image142image143
Detta är bara lite av mina faoriter från hemsidan!
gå in och kolla om du hittar något fint nu till sommaren. välj något med färg.

http://www.cocoo.se/
ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0