En skadad kuse.

ännu en uppdatering av mitt liv.
Har precis duschat med min nya mango-duschcreame som jag fick tillsammans med mangolotion av mamma i avslutningspresent. mums. luktar sommar. rekomenderar den .

ehm. har vart i stallet idag. Hittade Swedie tillsammans men en av hingstarna i en hage. Vilket inte är så bra. Jag tar in Sweden som är helt svettig och uppe i varv. Han kom till mig så fort han fick syn på mig. stackarn.
jag började i alla fall att rykta och hittade det ena såret efter det andra. endel stora också. Det längsta var nog tio cm. Det var inget som var djupt men det ser alltid värre ut med allt blod. Så jag fick tvätta alla sår och plåstra om honom.
Då hade i alla fall Sweden och hingsten Elias bråkat en hel del. Stackars Swed. Hoppas det är bättre imorn.

Mormor och morfar kommer hit ikväll, och stannar över helgen . kul.

ska vidare.
with love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0