Coldplay i September!

Wow, nu var det så där länge sen man bloggade idag. men jag tänker inte ursäkta mig eftersom det har varit mycket underbarare ute i solen än framför skärmen.


helgen som spenderades mycket med petra har varit superbra! Ligga på stranden, va i stallet och shoppa. härlig va?
bättrat på solbrännan och sådär.
I lördags var vi och kollade på vackra Brolle som var med rixFm. fint.
men hon åker tyvärr hem imorn . :(

i alla fall så tänkte jag berätta att jag och min underbara Olle ska på Coldplay konsert i Globen den 17 september!
hur underbart är inte detta ? jag är lyckligast i världen och jag blir snart tokig av längtan!
Det kommer att bli en av de bästa dagarna i mitt liv!

det kommer att bli helt magiskt!
VIVA LA CODPLAY!

image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0