Jönköping-Kalmar-Öland-Kalmar-Malmö-Sövde-Jönköping

Har ju haft semester i två veckor nu, underbart och jag lyckades pricka vackert väder.
i alla fall, vi åkte ner på söndagen till mormor och morfar och moster petra.
solade, badade, spelade laserdome! , var på öland och så .
några dagar senare. fredag, åkte jag buss ner till malmö där jag skulle hälsa på olles föräldrar tillsammans med honom.
De har precis flyttat till ett underbart hus i skåne, på landet, Sövde heter det för er som vet. vackert var det. låg mitt emot en sjö där man kunde bada.
vi shoppade och åt god mat och umgicks. träffar inte dem så mycket.
söndagen åkte vi bil hem, stannade på vägen och hälsade på Olles syster och hennes man.
satt i alla fall länge i varm bil. inte skönt.

men det var ju värt det.

mycket rea, och jag och olle älskar weekday så när vi var i malmö spenderades ett par timmar där inne.
Massor av cheap monday jeans för en 100lapp.
köpte ett par, och flyt som jag hade så lyckades jag få dem för 25 :-, tjejen i kassan gjorde fel. men det märkte jag ju inte förens på kvällen.
De andra sakerna som fick följa med hem var en t-shirt från Monki och en kjol från Weekday. fyndade ordentligt då det var 75% rea!



Den sista bilden är på ett par skor som jag fick hem idag. köpte för 120 kr på tradera!
ikväll blir det dopp i vättern.
solen steker!

Kommentarer
Postat av: Tess

Söt kjol, snyggt! Lägg upp på mystajl.se !

2008-07-31 @ 05:12:21
URL: http://www.mystajl.se
Postat av: natalie(:

du är jätte fin emmelie:)

2008-08-12 @ 22:42:46
URL: http://nataliesdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0