TISDAG.

Idag var det en lugn dag i skolan.
Val-information på morgonen om alla kursvalen inför 3an. om det blir som jag vill kommer jag att gilla det sista året på gymnasiet.

sedan matte där det inte hände så mycket. Religion och islamläxa. fast jag inte pluggat något så gick det bra. nöjd.

imorgon blir det klassresa tillsammans med dans/teater. Måste sova tidigt ikväll.

det går massa TV ikväll som jag vill se. .GossipGirl. jag har lovat mig själv att inte se det. men jag måste se hur det är. Eftersom jag läst nästan alla böckerna så har man skapat en bild av alla karaktärerna som verkligen förstörs nu när man ser TV-serien. tråkigt.
sen är det en superbra film. 50-first dates. Vill se. men det blir försent.

nu ska jag spela Guitar Hero 3 med O. Önska mig lycka till.

Kisses and hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0