ONSDAG/TORSDAG.

ONSDAG
Göteborgs resa hela dagen igår.

Började klockan 07:30 då bussen gav sig av mot Göteborg. Sedan blev det studiebesök.
Först i en synagoga och efter det i en moské.
Man har ju lite delade uppfattningar om vissa saker om man säger så. men det får man ju ha.
Senare blev det ett par timmar på stan.
Jag älskar att shoppa i Göteborg man som vanligt hade vi förlite tid. och för lite pengar. men jag fyndade en hel del. Var inne på älsklingsaffären TOPSHOP. det var mycke rea och resultatet blev :

image4

En väska två par färglada sommarskor och ett par solglasögon. allt detta blev 250 kr. mycket nöjd.
skjortan är köpt på MQ och armbanden H&M. blev inte mer än 500 kr tillsammans.

Efter shoppingturen blev der guidning på Göteborgoperan. och jag kan säga att nu vet jag vad jag vill göra när jag blir stor. ;). kostymdesigner och kostymskräddare är vad de nu heter. verkar va superkul.
Senare på kvällen var det föreställning. -
My Fair Lady.
                  image6
det var den bästa musikalen jag sett - verkligen. man ville inte att den skulle ta slut. Ville se den igen.

klockan 22:30 var det hemresa igen. och alla var väldigt trötta och det blev mycket flams och fnitter. men så ska de va. :D

TORSDAG
idag hade vi sovmorgon och endast idrott. men på bussen in får jag reda på att den är inställd. så det blev en fika med några klasskompisar. köpte en tårta på Napoleon och delade på - Lotta har fyllt 18.

sen blev det kortspel och sen åkte jag hem igen. och nu sitter jag här. vet inte vad jag ska göra ikväll. vi får se.
 
Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0