ONSDAG.

Jag och O har en stor dag idag. Två år tillsammans.

Även idag missade jag bussen. Men lyckades ändå ta mig in till skolan i tid.
Temadag idag. Samlevnad.
Först så var det Lena Maria Klingvall som föreläste. Och WOW vilken människa. Inga armar och bara ett och ett halvt ben. Hon är både artist, författare och konstnär.
Det är sådana människor som man borde ha som förebilder.
Efter detta så var det en rad med olika föreläsningar om det mesta som har med relationer att göra. Ganska givande.

Efter skolan gick jag och J på stan. Väntade på att mamma skulle sluta jobbet. skulle åka och köpa tyg till en klänning. Ett lila blev det.
Sedan snabbt hem och träffa O's pappa som var här på besök. Med tanke på den stora dagen så hade han tagit med sig en tårta. Gott.

imorn slutar jag halv tolv. men kommer säkert få sitta över efter som designprojektet ska vara klart imorn.
Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0