MÅNDAG.

Ny vecka.

helgen har varit lugn och skön.
Lördagskvällen spenderades med O. Vi var på Roselund, Relaxen.
vilket var mycket behövligt. Helt underbart och värt var enda krona. Det blir till att göras om. Massor av olika sorters Bastu och Bubbelpooler. Ångbastu var härligt. Vill ha.
lite jobbigt att andas efter ett tag bara.

Men nu är det ännu en vecka i skolan. Ganska lugn vecka tror jag. Förutom skolresan på onsdag som kommer ta musten ur mig. åker till Göteborg kvart över sju på morgonen. Springer runt hela dagen. Kommer hem halv ett på natten. och alldeles för lite sovmorgon dagen efter.
Men jag måste gå in på TOPSHOP. Det viktigaste på hela resan.

 Har börjat leta lite efter häst. som man kan ha bara några dagar i veckan. Har två på G. Det skulle verkligen vara kul. men inget är bestämt, än.

ikväll blir det bara häng, lite här och lite där. Ett bad senare. ser jag fram imot. men nu måste jag vidare.
Jag och Laban ska ut i rusket. Varken han eller jag känner för det.
tjipp och hej.

image2



Kommentarer
Postat av: agnes

vad kul med häst igen emmelie! :)

2008-01-28 @ 21:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0