Blogg Blogg Blogg.

vilken dag.
hälften dålig, hälften bra.
Började väl inte bättre än att jag missade bussen på morgonen och kom försent.
Designprojektet börjar dra sig mot sitt slut och redovining nästa vecka. men mina muggar blev förstörda av glasyren så massor av extra arbete dök upp. plus att det inte blev så snyggt.
Vi håller på att samla ihop till en loppmarknad där pengarna går till klassresan i trean. - Vilket jag hoppas bär av till Island. Så snart blir det att rensa gaderoberna.
Imorn har vi samlevnadsdag. Ganska tråkigt, + att vi slutar en och en halv timma senare än vad vi brukar.
Senare ikväll ska jag laga mat och bada lilla Laban.
Och jag kan stolt berätta att imorn är det min och O's 2-årsdag. Vilket leder till mycket mys och påhitt. blir troligtvis Atlantis spa i helgen om inte nått kommer imellan.
får väl hoppas på en bättre morgondag. nu orkar jag inte skriva mer.
Take Care.

Kommentarer
Postat av: Tobbs

He ho =)

2008-01-22 @ 19:08:58
URL: http://www.kattmat.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0