TORSDAG.

Nu är det snart helg igen .
Dagen har varit bra. Förutom att jag inte kan lämna in Kulturhistoria-arbetet förens på tisdag. men, tekniken brukar krångla.

Idag på idrotten hade vi kibox vilket var jättekul. och väldigt jobbigt. inte rikigt den träningsformen som jag tycker om men det är roligt att testa. Är helt matt i hela kroppen, speciellt armarna. kommer säkert ha träningsvärk imorgon när jag varknar.
Städade rummet idag,
såhär ser det ut. när det inte ligger kläder över hela golvet :

image16 image17 image18

igår brände jag lite pengar. köpte en jättesöt kjol (VeroModa), En svart enkel tunika (GinaTricot) och en svart sjal (Indiska). Jag älskar insika. I alla fall deras inredningsgrejer, smycken och accessoarer. Mamma köpte tre turkosa kuddar därifrån till mig idag. tack mam. :)

Annars är det inte så mycket nytt.
Längtar till bra väder, till solen.
over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0