TORSDAG

Hela veckan har jag jobbat och imorn är det äntligen sista dagen.
slutar vid tre och så ska jag direkt ut till Heroica. första gången jag ska ha henne själv och är ganska nervös med tanke på att hon var ganska bråkig sist. men ska nog ta det ganska lugnt.

Idag är det alla hjärtans dag. inget särskillt kommer att hända. Hatar att säga detta men har inte tid. Ska väl äta tårta snart. det har blivit en tradition.

Igår var jag på Övningskörningskurs. så nu får jag äntligen börja köra. ska blir spännande.
Det kändes som om de trog ut på det, och bara för att få in lite extra pengar. Det sas inget som man inte redan visste.
men..

nu ska jag och O göra en liten tårta.

W i t h   L o v e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0