TISDAG.

Jag har tappart bort min självkänsla och mitt självförtroende. Säg gärna till om ni hittar det.
De kanske kommer tillbaka imorn eller senare i veckan.


Började tidigt idag. Har akvarell nu ett tag istället för form. tycker det är ganska svårt. inte rikigt min grej .
Shit vad dryg jag känner mig .

Vad har jag gjort idag ? Skolan från 8-12. Det var jobbigt idag. mår dåligt idag.
Bara O får man att må lite bättre. Han är en stjärna .

Efter skolan var jag ute och lekte med Laban. Tog ett varmt bad när jag kom in. Frös. Tråkigt att det inte var lika underbart väder som igår.
Sen kom O hem, då bakade vi en äppelpaj. har inte smakat den än. men har fått supergoda svenska vinteräpplen av farmor som vi använde.. Den blir nog god.
Har tappat bort mitt BodyShop läppglans. saknar de.
Senare i veckan ska jag shoppa. Kanske för att muntra upp mig själv lite.
Jag hoppas våren kommer nu ..

image15

Take Care.


Kommentarer
Postat av: Little O

haha shoppa är väl bara förnamnet älskling :D till och
med jag fynda ju lite :P

2008-02-21 @ 17:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0