TISDAG.

Idag orkar jag inte skriva här egentligen. men när jag fick se läsarsiffrorna kände jag mig tvungen.
Det är bra, fortsätt med det.

tisdag, tisdag. Skola på mogonen. Designprojektredovisning på torsdag som jag stressade för att blir färdig.
matte. prov vecka nio . som om jag har den minsta koll vad vi håller på med i matten. jag kan inte precis skryta om att jag fattar.
Sen var vi på Venisage. några klasskompisar hade utställning på tändsticksmuseet från idag och två veckor fram. Kolla in där om ni har vägarna förbi.
Efter satt jag, L och ANyfiket en stund. Sen åkte jag hem. efter det har jag inte gjort så mycket.
De sista GossipGirl böckerna kom idag. så jag har börjat läsa på 7an. jag hade tänkt att ta en promenad med laban i skogen innan med blev mörkt men jag somnade och när jag vaknade vid 5 så var det ganska svart ute.

Laban har lärt sig massor av tricks nu. har är så duktig. :D

sen ska vi göra semlor med tanke på Fettisdagen.

Längtar till torsdag. Det blir en bra dag. först skola (inte så bra kanske). sen åka ut till Heroica och sen sova över hos M med de andra tjejerna.
jag kommer ha migrän upp över öronen på fredag. menmen.


kisses and hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0