SÖNDAG

Dåligt väder idag. har ju vart storm och blåst hela helgen.
jag skulle behöva ta en lite längre tur med laban i skogen. men vet inte om jag vågar när det blåser massor.

nu har jag precis ätit pizza. - vilket gör att jag ännu mer känner att jag behöver röra lite på mig.

om en stund ska jag ta tag i matteprovet. det är så mycket som jag inte kan, jag vet inte vart jag ska börja.

veckan har gått fort som vanligt. vilket är skönt. närmre lovet. och imorn är det måndag igen. ikväll blir det wallander. om någon vill kolla med mig, förstås. Får tvinga någon, O får blir mitt offer.

Kom på att lönen kommer imorn, tre jobbade dar efter nyår, 1800kr.
Jag är på jakt efter nya tyg-skor, står och väger lite mellan ett par vanliga vita, och ett par klassiska reebok . Det kommer nog blir de vanliga. de var snygga till både tajts och jeans. plus att de var billigare.
Letar också efter ett par svarta pumps, inte så höga. som man kan ha lite till vardags.
vill inte ha för höga skor, jag blir så lång då.

som ni ser så har jag testat att fixa om här, tog ett tag och fatta inte hur jag skulle göra. jag hoppas det funkar.
ne, nu måste jag ta tag i pluggandet en stund.

image3 j a g h ö r a v m i g .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0