SÖNDAG.

Dagen börjde med en sväng in till charlies. skulle köpa en ny ridjacka. Jag hittade en på rean som var mycket bra. inte så tjock dock men man kan ha något skönt under.

Tog det lite lugnt och så när jag kom hem. en sväng med Laban och senare till garaget med O. fick se hans nylackerade bil. vilket var mycket fin.

har även bestämt dag om provridningen. Torsdag kl 18 och lördag vid 11. är ganska nervös och jag hoppas verkligen att det går bra. ser fram imot det supermycket. önska mig lycka till.
Fick en bild på henne nu ikväll. Heroica heter hon. Halvblod, 163 cm. född -00.

image9

Ikväll var det Wallander på 4:an. - innan frosten.
Bra som vanligt.
Annars har det inte hänt så mycket idag.
imorn är det skola igen.
ska sova nu.

NattiNatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0