ONSDAG

Ny dag.
Vad har hänt idag. ? inte så mycket. inget som är särskillt intressant.
Började åtta idag, missade första bussen och kom lite försent. Har nästan blivit en vana på onsdagar. Hade bild en stund. ska ha ett konstprojekt ett tag nu och jag kommer verkligen inte på något tillräckligt bra tema som man orkar jobba med i flera veckor. Tips?
 
Efter någon timma kollade vi på en film - Frida.
image45
en spelfilm och biografi om Frida Kahlo, en känd kvinnlig konstnär. ni känner säkert igen bilden.
Har inte sett klart hela filmen än men jag tyckte om den. Rekomenderas.
Diego Luna är även med och spelar hennes pojkvän i början. fin är han.

Kulturhistoria efter det - Vi ska leta fram ful och tråkig konst. Som vi sedan ska visa och redovisa. Fick höga betyg på mitt kulturhistoriaarbete, 1800-talets konststilar. - mycket nöjd.
Sedan lunch och svenska, sen hem . Har vart med O en stund - bara segat. Vi båda är ganska trötta idag.
Nu har det varit grått och mulet och regn ett tag. Nu får gärna våren och solen komma. Man blir så mycket gladare då.
imorn har jag sovmorgon till kvart över nio . YES.
Och såklart blir det Greys Anatomy senare ikväll . - får inte missas.
 image46Jag hör av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0