MÅNDAG

Detta kommer bli en jobbig jobbvecka som jag verkligen inte har sett ifram imot.
Men på fredag har man ju tjärnat ihop 3500 kr så, det är väl värt det.

Jobbade från 7-16. har sjukt ont i mina stackars fingertoppar.
Det gick ganska segt, jag hoppas att A kommer imorn så blir det lite roligare i alla fall .

Direkt efter jobbet åkte jag ut till C och Heroica, O följde med mig.
Idag gick det sådär att rida. Hon var inte så arbetvillig idag. Bråkade lite.
ska ha henne helt själv på Fredag. ganska nervöst.

Just nu sitter jag och kollar på Design: Simon och Thomas.
Man borde skriva ner allt smart de säger. Verkligen.

Tack till Snook med flera som räddade min dag.

image14


With Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0