LÖRDAG/FREDAG

FREDAG

Jobbig dag i skolan. 8-15:40 en fredag är jobbigt. längsta dagen på hela veckan.
Efter skolan åkte jag hem. Hann inte träffa O innan han åkte till uppsala.
Jag tänkte förlja med men de skulle nästan bara sitta i en bil och det lät inte särsklit lockande.
Det blev en lugn kväll hemma i stället. J kom över och vi kollade på Let's Dance och åt massor godis o chips. Sen satt vi och prata massor. - Alltid kul. :)


LÖRDAG


Idag vaknade jag vid 10. gick ut i blåsten med hundarna, sen vid 1 följde jag med J till stallet. Träffade min lille Frasse. Jag saknar honom. Det är någon annan liten tjej som har honom nu.
Fick rida en liten stund på J's häst Mario. det var kul och jag saknar det. Men OJ , vad det kändes i kroppen efteråt. Det märks att det var länge sen.

Längtar tills jag får åka och provrida hästen i Brandstorp. Och jag hoppas verkligen att ett är något att ha. Jag är sjukt nervös.

Senare kommer O hem och då har jag lovat honom att va i Garaget med honom, eftersom han har fått hem den nylackade bilden. Och jag som efter stallturen redan fryser. sitter här inlindad i en filt. men man får ju ställa upp.

image8 Kisses and Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0