LÖRDAG.

Har nyss vaknat. Kollar på scrubs.
Känner mig ganska sliten idag. Men det har sina anledningar .

Igår i skolan hade kuraton lite prat om stress och hon visade massor av "biverkningar" av stress :
- Huvudvärk och spänningar.
- sömnsvårigheter
- blir lätt irriterad
- svårt att lyssna och koncentrera sig.
- lätt till gråt.
Det var mer, typ 9 olika saker. och jag kände igen mig på nästan alla. Speciellt den här veckan . och kanske kommande. två svåra prov . matte (tisdag) och naturkunskap (fredag) mina två svåraste ämnen. Matten har jag verkligen ingen koll på , och här hemma finns det ingen som kan hjälpa mig. Mam o Pap kommer ju inte precis ihåg något. känns så himla onödigt då. jag tror inte jag kommer klara Matte B :( . och det är ganska viktigt.
matteguiden.se - där förklarar dom ganska bra. bättre än matteboken i alla fall .

ADAM TENSTA - MY COOL.- hörde den nyss. sjukt skön.

jag har beställt lite kläder men de roligaste kommer inte förens i mitten av juni. - vill ha det nu .
bland annat denna söta västen och skjortan.
image20image21


Detta kommer i början av mars. :
image22
Lite bas. och metalliclinnet har jag alltid velat ha. armbandet är sött, har matchande örhängen.

jag har ju fått mitt övningskörningstillstånd nu i veckan så idag ska vi försöka köra lite . se upp på vägarna.
nu måste jag göra något annat.
kisses and hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0