LÖRDAG.

Idag vaknade jag vid 10. skulle åka ut till Nätebäcken och rida Heroica.
Igår fick jag reda på att C inte har tid att ha kvar henne och att hon funderar på att lämna ut Heroica på forder. Och jag har varken tid eller pengar att ha henne på foder.
Men hon kommer inte lägga ut någon annons så det kommer kanske ta ett tag innan hon får iväg henne, om jag har tur.
och tills dess ska jag hjälpa till så mycket jag kan. Och jag hoppas att hon ändrar sig.
Annars gick det jättebra att rida idag igen.
inget betämt om vilka dagar jag ska ha än, denna veckan blir ganska stressig. jobbar från 7-16 varje dag.

Jag har även vart duktig och städat och rensat ur min gaderob. tog ett tag. hitta lite som jag kan ge till vår loppmarknad - pengarna går till klassresan. Det är skönt med ett nystädat rum .

Kvällen blir lugn, är ganska trött och kommer säkert somna på soffan om ett par timmar.
just nu sitter jag och slö kollar på någon superlam tjejfilm. Nån Collage-Student-tjej som tar över som maffiaboss efter sin farfar.
Lamt.

Kisses and Hugs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0