FREDAG

Då var jobbveckan klar för den här gången . Skönt. men jag behöver ju pengar.

Åkte ut till Heroica efter jobbet. Allt blev helt jobbigt. Först när jag skulle hämta henne i hagen blev de rädda för några smällare lite längre bort. De blev helt vilda så jag tänkte jag kunde fixa allt annat så länge. sen kom C ut när hon såg att hästarna sprang runt i hagen . Efter de var hon helkonstig. och jätterädd. C skulle testa att skritta henne men det gick knappt. Jag red inte utan vi fixade bara klart allt och åkte hem. Har tänkt en del, det blir nog inte hon ändå. Med tanke på att hon kanske måste åka iväg om två månader så kommer jag ju precis ha lärt känna henne.
Får se lite hur jag ska göra. hålla ögonen öppna efter en ny.
Är ganska ledsen för det verkade så bra. men.. sånt händer väl. väldigt ofta i mitt liv.

Jag hör väl av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0