projektarbete

Idag åkte jag in tidigare till skolan för att ha tid att jobba med projektarbetet.
jag valde i måndags att göra om underkjolen helt efter att ha sett en jättevacker.
så nu ser den i stället ut såhär. :


volang av tyll . inte rikigt färdig än. lite finlir kvar sen ska jag börja på brudklänningen .

det blir inga mer bilder förens jag har fått upp den på en provdocka. då kan man visa mer.
men jag blev i alla fall ganska nöjd till slut. Men det var otroligt svårt. fodertyget är väldigt tunt och halt och inga nålar fastnar. och tyllen är genomskinlig. så. det var rikigt knepigt. jag är glad att jag snart är klar med den.



by the way. mina nya skor! kanske blir att ha dom på Balen eftersom jag och olle tänker satsa på lite rocktema.

nu ska jag kolla färdigt på GREYS ANATOMY !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0