ÖVERASKNINGSFEST



nu har liten blivit stor .
gårdagen blev det god mat och presenter när jag kom hem från skolan.
sedan skulle jag och Olle åka på bio, vad jag trodde.
men han sa att han var tvungen att åka och lämna en hemlig sak till en kompis så vi skulle göra det först.
men när vi stog där framför dörren och den öppnades och han tryckte fram mig blev jag lycklig. Där står vännerna och blåser serpentiner på mig och sjunger för fulla muggar. KUL.
min bästa och första överaskningsfest.
Den kommer inte att glömmas.
Tack, det är rikigta vänner det. och tack för den underbara presenten ifrån BodyShop!
:)

idag blir det mer kalas med släkt. kul det med.
nu sitter jag här. lite sliten efter en sen natt, lite halv sjuk i min nya GOSIGA morgonrock och mina nya tofflor.
allt annat som jag fick kanske jag laddar upp senare på en bild.
take care out there.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad roligt:)

2008-12-14 @ 18:47:49
URL: http://lantisflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0