BOWLING, FIKA , TATTOO

ikväll har jag bowlat och fikat på Claras med några vänner. Det var jätteroligt. och fick min dag att bli en bra dag.
jag övningskörde hem. Fick bromsa för rådjur, igen! andra gången på tre veckor och jag har ju inte kört så mycket. klarade det galant som tur var. jag såg dom långt innan pappa. jag var bra. men blev sjukt nervös efter.

har snöat in på Tatueringar igen. konst på hög nivå och det är så kul att sitta och kolla på bilder. det finns så mycket.
eftersom jag har så låg smärtgräns, är ganska känslig när det gäller sånt, så kommer jag nog inte kunna göra det . men OM, i mina drömmar så har jag tatuerat en liten miniatyr av den som Robbie Williams har på svanken. kanske på innersidan av låret eller på underarmen.
snygg är den i alla fall.


nu är det BEDTIME i alla fall. Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0