sista dagen ...

sista dagen på sommarlovet.
det känns konstigt för det har gått så fort. som det alltid gör när man han roligt. Är dock inte helt frisk. förkyld och helt trött och huvudvärk . surt.
men som jag har nämnt i tidigare inlägg så ska det bli ganska kul att börja igen. få lite vardag och träffa alla vackra människor igen.
har inte hunnit vara så social under sommaren, tyvärr, så det ska bli kul att se folket igen .
dock förstår jag inte schemat som kommit ut på internet.
hoppas vi får det imorn.

angående beställningen ifrån topshop så tar grejerna som jag ville ha slut från en dag till en annan.  jag kan inte betala förens imorn , får se vad som finns kvar då. :(
Annars får jag ta en shoppningtur på stan. det är ju inte helt fel det heller.
men jag hör av mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0